کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608
دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار دوره های استاد خویه دوره های استاد خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ادامه مطلب دوره های آموزشی کسب و کار دوره های آموزشی کسب و کار ادامه مطلب دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار ادامه مطلب کارگاه دوره آموزش بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت کارگاه ها سمینارها دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیتادامه مطلب • راهکارهای ویزیت و فروش در شرایط سخت و کسادی بازار •          راهکارهای ویزیت و فروش در شرایط سخت و کسادی بازارادامه مطلب دوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداری دوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداریادامه مطلب + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:21  توسط علی خویه  |  نظر بدهید مدیریت فروشگاه مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش راهکارهای علمی وعملی مدیریت فروش مهندسی فروش  فروشگاه مداری، مهندسی فروش، طراحی و چیدمان فروش پیشبرد فروش، فروش حضوری پخش توزیع و فروش مویرگی برای تهیه کتاب به انتشارات ادامه مطلب + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:19  توسط علی خویه  |  نظر بدهید ایران‌‌کد یا نظام ملی ایران‌‌کد یا نظام ملی طبقه‌بندی و خدمات شناسه کالا، نظامی است که با تدوین اطلاعات کالاها و خدمات امکان شناسایی موجودیت‌های زنجیره تأمین را فراهم می‌کند و جریان اطلاعات در زنجیره را تسهیل می‌نماید. این نظام در پی ایجاد زبان مشترک میان عرضه‌کنندگان کالا و خدمات، مشتریان و به طور کلی عوامل درگیر در حوزه کالا و خدمات در سطح ملی است. ایران‌کد با تولیدات، ابزارها و تسهیلاتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد بستری برای تسهیل مدیریت کالا و خدمات فراهم می‌کند. ایران‌کد چارچوب‌هایی برای بیان کالاها در سطح لازم از جزئیات ارائه می‌دهد انجمن صنفی شرکت های پخش انجمن صنفی شرکت های پخشادامه مطلب + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:16  توسط علی خویه  |  نظر بدهید چگونگی عضویت عضویت در ایران‌کد برای آن که به بنگاه کد عضویت و به کالا‌ها و خدمات آن بنگاه کدملی تخصیص داده شود به دو شیوه امکان‌پذیر است: عضویت اینترنتی این عضویت اینترنتی از طریق مراجعه به پورتال ایران‌کد(www.irancode.ir) امکان‌پذیر است عضویت حضوری مراجعه حضوری به یکی از شرکت‌های نماینده که در قسمت دفاتر نمایندگی مرکز در پورتال معرفی شده‌اند.کلیه شرکت‌هایی که امکان تعامل با مرکز را از طریق پورتال ندارند، می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر نمایندگی که لیست آنها اعلام شده است، ثبت نام و تبادل اطلاعاتی خود را به صورت حضوری صورت دهند. شایان ذکر است که در روش عضویت مستقیم نیز، شرکت باید پس از تکمیل فرم‌های اینترنتی ثبت نام، یکی از دفاتر نمایندگی را جهت تعاملات بعدی انتخاب نماید. مزایای عضویت در ایران کد کد ملی کالا کد ملی کالا کد ملی کالا یک کد 16 رقمی است که به صورت منحصر بفرد به هر قلم کالای موجود در زنجیره تأمین اختصاص می‌یابد و می‌توان آن را در قالب بارکد روی کالا درج نمود. این کد، وسیله‌ای برای شناسایی منحصر به فرد اقلام است. کد ملی کالا دارای سه جزء اصلی است: 7 رقم ابتدایی آن کلاس‌کد است که منطبق بر ساختار ملی طبقه‌بندی کالا است. این بخش از کد صرفنظر از عرضه‌کننده کالا برای کالاهای مشابه یکسان است. به عنوان مثال، ٢٥١٢١١١ کد هفت رقمی انبر‌دستی است و این کد برای تمامی انبر‌دستی‌ها یکسان است. ٥ رقم میانی بیانگر کد عرضه‌کننده است که توسط مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات و یا از طریق شرکت‌های همکار به عرضه‌کننده ارائه می‌شود. ٤ رقم انتهایی، سریال یک قلم کالای منحصر بفرد را مشخص می‌کند که بر اساس معیارهای عرضه‌کننده مربوطه تعیین می‌شود. + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:15  توسط علی خویه  |  نظر بدهید ایران‌کد بستر تجارت الکترونیک ایران‌کد بستر تجارت الکترونیک با توجه به توانمندی‌های ایران‌کد می‌توان گفت ایران‌کد فعالیت‌های لازم را برای مدیریت اطلاعات پایه کالا و خدمات در راستای استفاده در تجارت الکترونیک به طور یکجا ارائه می‌دهد. اولاً قابلیت تحلیل و طبقه‌بندی یک کالای جدید را دارا است و به دلیل نوع ساختار آن قادر به توسعه یا جایگزینی کالا در ساختار طبقه‌بندی است. دوم این‌که توصیفات اصلی و مبنای کالا را در قالب یک الگوی وصف مشخص ارائه می‌دهد. سوم این‌که قابلیت تطابق و ایجاد تناظر با دیگر سیستم ها را دارد و به عبارتی بین استانداردهای مختلف در توصیف کالا یک رابطه برقرار می‌کند و پل ارتباطی آنهاست، بنابراین می‌تواند یک قالب استاندارد ارائه دهد.با این توصیف این سیستم می‌تواند ابزار کارآمدی در اختیار تجارت الکترونیک در کشور باشد. به این ترتیب، این سیستم می‌تواند با ارتباط با شرکت‌ها و درگاه‌های اینترنتی آنها، به عنوان یک ابزار جستجوی قوی در معرفی و نمایش اطلاعات اقلام کالای در گردش در چرخه کشور عمل نماید. بیشتر... + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:15  توسط علی خویه  |  نظر بدهید دوره های اموزشی پخش و لجستیک سمینارها و کارگاه های آموزشی بازاریابی و فروش سمینارها و کارگاه های آموزشی بازاریابی و فروش اختصاصی شرکتها       نمونه هایی از کارگاه های آموزشی دوره مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای o       دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای   سطوح آموزش عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت) مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20 مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2 مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2 مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2 مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2 متوسطه اصول بازاریابی 8 بازاریابی و فروش تلفنی 4 60 اصول فروش 8 مدیریت هوش هیجانی در محیط کار 4 اصول خرده فروشی 4 مدیریت زمان 4 اصول عمده فروشی 4 خدمات پس از فروش 8 پخش و لجستیک 4 مشتری نوازی و مشتری یاری 4 محیط فروش 4 روانشناسی ارتباط با مشتری 4 پیشرفته تحلیل رفتار مصرف کننده 4 اصول و فنون مذاکرات فروش 8 48 تحلیل رفتار فروش رقبا 4 زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی 4 بازاریابی و فروش بین المللی 4 فروش مشاوره ای 4 فروش مصرفی و فروش صنعتی 8 روشهای نوین فروش 4 سازمان فروش 4 فروش خلاق 4 عالی مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: 40 ·    صنعتی ·    خدماتی ·    کشاورزی ·    صنایع غذایی ·    صنایع بهداشتی ·    آرایشی ·    شوینده ها ·    داروها ·    مواد بیولوژیک ·    نانو ·    خودرو ·    نفت و گاز ·    پتروشیمی ·    پوشاک ·    صنایع دستی ·    لوازم خانگی ·    مبلمان ·    نشر مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید. جمع کل (ساعت) 168       عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت) مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20 مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2 مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2 مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2 مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2 متوسطه روش تحقیق و تحقیقات بازار 8 ابزارها و تکنیکهای فروش 8 56 تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف 4 مدیریت ارتباط با مشتریان 4 تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی 4 سیاستهای فروش 4 تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان 4 برنامه ریزی فروش 4     مدیریت منابع انسانی در فروش 4     اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش 4     طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان 4     ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش 4 پیشرفته مدیریت محصول 4 استراتژی های فروش 4 56 قیمت گذاری 4 مهندسی فروش 4 مدیریت توزیع 4 فروش الکترونیکی 4 روابط عمومی و تبلیغات 4 اصول نمایندگی ها 4 مدیریت فروش 8 مدیریت تحول و نوآوری در فروش 4     عارضه یابی سازمانهای فروش 4     تامین مالی در فروش 4   1) نقش نیروی میز پذیرش در ارتقاء نظام بازاریابی و فروش شرکت ها   2)  تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی     3) روشهای پیش بینی فروش     4) مهارتهای لازم برای فروشندگی حرفه ای     5)  مدیریت برند     6) اصول بازار یابی خدمات     7) روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) ادامه دوره های آموزشی در ادامه مطلب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۷
پخش مویرگی فروش مویرگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی