کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

پخش مویرگی فروش مویرگی

 

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

توسعه ، تقویت و ارتقاء سیستم پخش و توزیع مویرگی

علی خویه 

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با 18 سال تجربه اجرایی در حوزه برند ، بازاریابی و فروش

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

 

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

 

      شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.

       هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی

 

مدرس:

علی خویه

 


   محتوای دوره:

مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت)

 

 

- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.

 

 

ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت)

 

 

- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB

 

 

برنامه‌ریزی فروش مویرگی

 

 

(8 ساعت)

 

 

-  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .

 

 

مدیریت روابط مشتری (CRM)

 

 

(16 ساعت)

 

 

- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

 

 

سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت)

 

 

-  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

 

 

مدیریت تیم فروش مویرگی  

 

 

(8 ساعت)

 

 

- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

 

 

علی خویه

 

 

 

 

 

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

 

تعریف نماینده: نمایندگی یک شرکت یا فرد است. نماینده فروش با هدف فروختن و نه استفاده از محصولات و برای کسب سود، محصولات شرکت یا فرد دیگر را به نمایندگی از آن فرد یا شرکت به فروش می‌رساند. معمولاً در این روش از تجارت نمایندگی فروش با خرید محصولات از شرکت یا فرد اصلی با قیمت کمتر از قیمت بازار، به فروش محصولات اقدام می‌کند تا به این ترتیب ضمن افزایش فروش و برند شرکت اصلی، نمایندگی فروش نیز به سود و درآمد برسد. در این نوع از تجارت به این دلیل که نماینده فروش محصولات را از فرد یا شرکت خریداری و سپس نسبت به فروش آن‌ها اقدام می‌کند. 

 

تعریف عاملیت: عاملیت در واقع میان نمایندگی و بازاریابی است ، به این شکل که متقاضی با حجم محدود اقدام به خرید مینماید و هر زمان که مشتری به ان مراجعه کرد و نیاز به خرید داشت به شرکت مراجعه نموده و ان کالا را تهیه مینماید البته لازم به توضیح است عامل بایستی آن حداقل میزان معین در درخواست عاملیت خود را در ماه پر نماید .

 ع عامل در واقع بازوی فروش محصولات شرکت محسوب شده و خرید را خود انجام داده و مستقل ان کالا را بفروش میرساند و هیچگونه تعهدی شرکت نسبت به فروش سایرین در ان حوزه به متقاضی عاملیت نداشته هر چند وی از تخفیفات عاملیت استفاده خواهد کرد . لازم به ذکر است چنانچه در ان استان محل فعالیت عاملیت شخصی اقدام به نمایندگی نماید ، عامل در حوزه نماینده بایستی بعد از ان زمان از نمایندگی شرکت در ان استان خرید نماید و زیر مجموعه نماینده در ان استان قرار خواهد گرفت . شرکت مختار است به هر تعداد نفری در ان حوزه اعطای عاملیت فروش 

عاملیت برای افرادی در نظر گرفته شده است که سرمایه قابل توجه ایی نداشته ولی با میزان سرمایه محدود خود میخواهند اقدام به خرید و فروش کالا نمایند و در واقع تفاوت میان عاملیت فروش و نمایندگی های فروش در توان خرید متقاضی است به شکلی که مثلا اگر یک نمایندگی در یک استان بایستی حداقل در ماه به صورت تعهد آور کالایی را 100 تن بفروش برساند عامل در حوزه نماینده بایستی بعد از ان 5تن بفروش برساند. 

تعریف نماینده انحصاری: یکی از مصادیق نمایندگی تجاری همانا نمایندگی انحصاری است. منظور از قید انحصار (exclusivity) در این قراردادها آن است که فردِ نماینده، تنها شخصی باشد که در منطقه مورد توافق طرفین با توجه به هدف مشخص شده، به فروش محصولات می‌پردازد که در این صورت قرارداد جنبه انحصاری پیدا خواهد کرد.

شرح وظایف سرپرست مناطق:

تقسیم بندی مناطق 

اهمیت و ضرورت تقسیم بندی صحیح مناطق فروش سطح کشور برای سازمان فروش امری بدیهی و واضح است. عوامل متعدد و مختلفی از قبیل آمار جمعیت استان ها، نحوه پراکندگی جمعیت، موقعیت جغرافیایی استان ها، شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم بر استان ها، سطح هزینه و درآمد خانوارها، سطح فرهنگ و رویکرد ساکنین استان ها به کالاهای ایرانی، آمارهای جمعیتی از قبیل آمار ازدواج، آمار گروه های سنی جمعیت، وضعیت حضور رقبا در بازار، تعداد فروشندگان، نحوه بازاریابی و تبلیغات، شرایط پرداخت و سیاست های تعامل با نمایندگان و فروشندگان، سیاست های توزیع و بسیاری دلیل دیگر میتوانند در سهم فروش مناطق مختلف با توجه به رویکرد و استراتژی مجموعه تاثیرگذار باشند. از این رو سادهترین و بهترین نوع تقسیم بندی مناطق فروش با توجه به گستره وسیع کشور عزیزمان ایران تقسیم بندی جغرافیایی مناطق فروش در سطح کشور است. با توجه به تفاوت میزان فروش کالاها در مناطق مختلف با در نظر گرفتن دلایل مذکور، نحوه هدف گذاری فروش میبایست بر اساس
تقسیم بندی مناطق فروش در هر منطقه جداگانه توسط اعضای تشکیل دهنده شورای هدف گذاری فروش صورت پذیرد.

پخش مویرگی فروش مویرگی

شرکت های پخش توزیع و فروش استان البرز 

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

لیست شرکت های پخش استان اردبیل 

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

لیست شرکت های پخش استان قم 

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

پخش هیبریدی یا خودرو هیبریدی؟

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر پخش ایران moyragi.ir

Khooyeh.ir

 

خودرو هیبریدی خودرویی است که برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع مجزای قدرت استفاده می‌کند. در بیشتر موارد از این نام در اشاره به خودرو برقی دوگانه استفاده می‌شود که در سیستم پیشرانه آن‌ها یک موتور درون‌سوز (معمولاً بنزینی) در کنار یک یا چند موتور الکتریکی قرار دارد و خودرو این قابلیت را دارد که فقط از یکی از این منابع انرژی یا هر دو آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده کند. انواع دیگری از خودروهای هیبریدی هم وجود دارند که از سوخت‌های دیگری چون پروپان، هیدروژن یا انرژی خورشیدی بهره می‌برند. نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت این خودروها بستگی به هدف طراحان خودرو دارد؛ این که آیا خودرو هیبریدی برای بهره‌وری بالاتر در مصرف سوخت، قدرت بیشتر، مسافت طولانی‌تر حرکت با یک بار سوخت‌گیری یا کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای طراحی شده‌است. این خودروها به خودروهای سبز نیز معروفند.علاوه بر آن خودروهای هیبریدی این قابلیت را دارند که طبق سلیقه راننده فقط با موتور برقی کار کنند یا فقط با موتور بنزینی و یا با هر دو موتور.

به‌طور‌کلی کلمه هیبرید (Hybrid)، به معنای مرکب یا ترکیب دو عنصر متفاوت است. گاهی خودروهای هیبریدی با خودروهای برقی اشتباه گرفته می‌شوند؛ در خودروهای هیبریدی دو موتور بنزینی (یا دیزل) و الکتریکی مکمل یکدیگرند. این در صورتی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۱
پخش مویرگی فروش مویرگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی