کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار دوره های استاد خویه دوره های استاد خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ادامه مطلب دوره های آموزشی کسب و کار دوره های آموزشی کسب و کار ادامه مطلب دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار ادامه مطلب کارگاه دوره آموزش بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت کارگاه ها سمینارها دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیتادامه مطلب • راهکارهای ویزیت و فروش در شرایط سخت و کسادی بازار •          راهکارهای ویزیت و فروش در شرایط سخت و کسادی بازارادامه مطلب دوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداری دوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداریادامه مطلب + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:21  توسط علی خویه  |  نظر بدهید مدیریت فروشگاه مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش راهکارهای علمی وعملی مدیریت فروش مهندسی فروش  فروشگاه مداری، مهندسی فروش، طراحی و چیدمان فروش پیشبرد فروش، فروش حضوری پخش توزیع و فروش مویرگی برای تهیه کتاب به انتشارات ادامه مطلب + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:19  توسط علی خویه  |  نظر بدهید ایران‌‌کد یا نظام ملی ایران‌‌کد یا نظام ملی طبقه‌بندی و خدمات شناسه کالا، نظامی است که با تدوین اطلاعات کالاها و خدمات امکان شناسایی موجودیت‌های زنجیره تأمین را فراهم می‌کند و جریان اطلاعات در زنجیره را تسهیل می‌نماید. این نظام در پی ایجاد زبان مشترک میان عرضه‌کنندگان کالا و خدمات، مشتریان و به طور کلی عوامل درگیر در حوزه کالا و خدمات در سطح ملی است. ایران‌کد با تولیدات، ابزارها و تسهیلاتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد بستری برای تسهیل مدیریت کالا و خدمات فراهم می‌کند. ایران‌کد چارچوب‌هایی برای بیان کالاها در سطح لازم از جزئیات ارائه می‌دهد انجمن صنفی شرکت های پخش انجمن صنفی شرکت های پخشادامه مطلب + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:16  توسط علی خویه  |  نظر بدهید چگونگی عضویت عضویت در ایران‌کد برای آن که به بنگاه کد عضویت و به کالا‌ها و خدمات آن بنگاه کدملی تخصیص داده شود به دو شیوه امکان‌پذیر است: عضویت اینترنتی این عضویت اینترنتی از طریق مراجعه به پورتال ایران‌کد(www.irancode.ir) امکان‌پذیر است عضویت حضوری مراجعه حضوری به یکی از شرکت‌های نماینده که در قسمت دفاتر نمایندگی مرکز در پورتال معرفی شده‌اند.کلیه شرکت‌هایی که امکان تعامل با مرکز را از طریق پورتال ندارند، می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر نمایندگی که لیست آنها اعلام شده است، ثبت نام و تبادل اطلاعاتی خود را به صورت حضوری صورت دهند. شایان ذکر است که در روش عضویت مستقیم نیز، شرکت باید پس از تکمیل فرم‌های اینترنتی ثبت نام، یکی از دفاتر نمایندگی را جهت تعاملات بعدی انتخاب نماید. مزایای عضویت در ایران کد کد ملی کالا کد ملی کالا کد ملی کالا یک کد 16 رقمی است که به صورت منحصر بفرد به هر قلم کالای موجود در زنجیره تأمین اختصاص می‌یابد و می‌توان آن را در قالب بارکد روی کالا درج نمود. این کد، وسیله‌ای برای شناسایی منحصر به فرد اقلام است. کد ملی کالا دارای سه جزء اصلی است: 7 رقم ابتدایی آن کلاس‌کد است که منطبق بر ساختار ملی طبقه‌بندی کالا است. این بخش از کد صرفنظر از عرضه‌کننده کالا برای کالاهای مشابه یکسان است. به عنوان مثال، ٢٥١٢١١١ کد هفت رقمی انبر‌دستی است و این کد برای تمامی انبر‌دستی‌ها یکسان است. ٥ رقم میانی بیانگر کد عرضه‌کننده است که توسط مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات و یا از طریق شرکت‌های همکار به عرضه‌کننده ارائه می‌شود. ٤ رقم انتهایی، سریال یک قلم کالای منحصر بفرد را مشخص می‌کند که بر اساس معیارهای عرضه‌کننده مربوطه تعیین می‌شود. + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:15  توسط علی خویه  |  نظر بدهید ایران‌کد بستر تجارت الکترونیک ایران‌کد بستر تجارت الکترونیک با توجه به توانمندی‌های ایران‌کد می‌توان گفت ایران‌کد فعالیت‌های لازم را برای مدیریت اطلاعات پایه کالا و خدمات در راستای استفاده در تجارت الکترونیک به طور یکجا ارائه می‌دهد. اولاً قابلیت تحلیل و طبقه‌بندی یک کالای جدید را دارا است و به دلیل نوع ساختار آن قادر به توسعه یا جایگزینی کالا در ساختار طبقه‌بندی است. دوم این‌که توصیفات اصلی و مبنای کالا را در قالب یک الگوی وصف مشخص ارائه می‌دهد. سوم این‌که قابلیت تطابق و ایجاد تناظر با دیگر سیستم ها را دارد و به عبارتی بین استانداردهای مختلف در توصیف کالا یک رابطه برقرار می‌کند و پل ارتباطی آنهاست، بنابراین می‌تواند یک قالب استاندارد ارائه دهد.با این توصیف این سیستم می‌تواند ابزار کارآمدی در اختیار تجارت الکترونیک در کشور باشد. به این ترتیب، این سیستم می‌تواند با ارتباط با شرکت‌ها و درگاه‌های اینترنتی آنها، به عنوان یک ابزار جستجوی قوی در معرفی و نمایش اطلاعات اقلام کالای در گردش در چرخه کشور عمل نماید. بیشتر... + نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:15  توسط علی خویه  |  نظر بدهید دوره های اموزشی پخش و لجستیک سمینارها و کارگاه های آموزشی بازاریابی و فروش سمینارها و کارگاه های آموزشی بازاریابی و فروش اختصاصی شرکتها       نمونه هایی از کارگاه های آموزشی دوره مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای o       دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای   سطوح آموزش عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت) مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20 مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2 مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2 مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2 مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2 متوسطه اصول بازاریابی 8 بازاریابی و فروش تلفنی 4 60 اصول فروش 8 مدیریت هوش هیجانی در محیط کار 4 اصول خرده فروشی 4 مدیریت زمان 4 اصول عمده فروشی 4 خدمات پس از فروش 8 پخش و لجستیک 4 مشتری نوازی و مشتری یاری 4 محیط فروش 4 روانشناسی ارتباط با مشتری 4 پیشرفته تحلیل رفتار مصرف کننده 4 اصول و فنون مذاکرات فروش 8 48 تحلیل رفتار فروش رقبا 4 زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی 4 بازاریابی و فروش بین المللی 4 فروش مشاوره ای 4 فروش مصرفی و فروش صنعتی 8 روشهای نوین فروش 4 سازمان فروش 4 فروش خلاق 4 عالی مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: 40 ·    صنعتی ·    خدماتی ·    کشاورزی ·    صنایع غذایی ·    صنایع بهداشتی ·    آرایشی ·    شوینده ها ·    داروها ·    مواد بیولوژیک ·    نانو ·    خودرو ·    نفت و گاز ·    پتروشیمی ·    پوشاک ·    صنایع دستی ·    لوازم خانگی ·    مبلمان ·    نشر مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید. جمع کل (ساعت) 168       عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت) مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20 مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2 مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2 مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2 مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2 متوسطه روش تحقیق و تحقیقات بازار 8 ابزارها و تکنیکهای فروش 8 56 تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف 4 مدیریت ارتباط با مشتریان 4 تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی 4 سیاستهای فروش 4 تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان 4 برنامه ریزی فروش 4     مدیریت منابع انسانی در فروش 4     اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش 4     طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان 4     ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش 4 پیشرفته مدیریت محصول 4 استراتژی های فروش 4 56 قیمت گذاری 4 مهندسی فروش 4 مدیریت توزیع 4 فروش الکترونیکی 4 روابط عمومی و تبلیغات 4 اصول نمایندگی ها 4 مدیریت فروش 8 مدیریت تحول و نوآوری در فروش 4     عارضه یابی سازمانهای فروش 4     تامین مالی در فروش 4   1) نقش نیروی میز پذیرش در ارتقاء نظام بازاریابی و فروش شرکت ها   2)  تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی     3) روشهای پیش بینی فروش     4) مهارتهای لازم برای فروشندگی حرفه ای     5)  مدیریت برند     6) اصول بازار یابی خدمات     7) روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) ادامه دوره های آموزشی در ادامه مطلب
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۰ ، ۰۸:۰۲
پخش مویرگی فروش مویرگی
بسته آموزشی بازاریابی بسته آموزشی تبلیغات بسته آموزشی خلاقیت بسته آموزشی مشتری مداری بسته آموزشی باز بسته آموزشی بازاریابی بسته آموزشی تبلیغات بسته آموزشی خلاقیت بسته آموزشی مشتری مداری بسته آموزشی بازاریابی بیمه بسته آموزشی تبلیغات بسته آموزشی مهندسی تبلیغات مدیریت تبلیغات بسته آموزشی IMC ارتباطات بازاریابی یکپاچه بسته آموزشی کمپین تبلیغات بسته آموزشی تبلیغات خلاق بازاریابی خلاق تکنیک های تبلیغات استراتژی های تبلیغات و  .... فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان هزاران مطلب اسلاید و متن در مورد تبلیغات ارتباطات بازاریابی تبلیغات نمونه تبلیغات تیزر نمونه کمپین تبلیغات اسلاید های آموزشی صدها مقاله و متن مفید و کاربردی نمونه کارگاه آموزشی اجرایی تبلیغات خلاق عکس های تبلیغات خلاق مطالب آموزشی مدیریت تبلیغات مطالب آموزشی مهندسی تبلیغات www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com .09372991608   بسته آموزش مدیریت خلاقیت مهندسی خلاقیت تریز مدیریت خلاقیت تکنیکهای خلاقیت اصول و فنون تبلیغات ایده یابی حل مساله  تلفن  09372991608    09122991608   فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان صدها مقاله اسلاید آموزشی تکنیک های خلاقیت فنون خلاقیت کارگاه آموزشی تریز صدها مطلب آموزشی در مورد خلاقیت مدیریت خلاقیت و مهندسی خلاقیت ایده یابی و .... بسته آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری بسته آموزشی CRM بسته آموزشی مشتری مداری روانشناسی ارتباط با مشتری مهندسی ذهن مهارت های ارتباطات ان ال پی بسته آموزشی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات  09372991608  فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان صدها اسلاید مقاله و متن آموزشی  فیلم های و سمینار های آموزشی در مورد روانشناسی ارتباط با مشتر ی مشتری مداری ارتباطات مشتری فنون و تکنیکهای مشتری مداری فنون وتکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری مشتری سنجی رضایت مشتری مشتری مداری www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com .09372991608 بسته آموزشی بازاریابی بیمه بسته آموزشی مهارت های بازاریابی بیمه فروش بیمه بازارسازی بیمه مدیریت بیمه مدیریت دفاتر نمایندگی بیمه بسته آموزشی مهندسی بیمه   2 دی وی دی  قیمت 20000 تومان    تلفن 09372991608    khoooyehali@yahoo.com فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان ده ها ساعت مطلب صوتی وتصویری در مورد بازاریابی بیمه فروش بیمه نمایندگی بیمه و ...هزاران صفحه مقاله  و متن آموزشی در مورد بازاریابی بیمه و ... www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com .09372991608 بسته آموزشی MBA  بسته آموزشی مدیریت زمان مدیریت اجرایی مدیریت برنامه ریزی مدیریت استراتژیک منابع انسانی فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان هزاران مقاله فیلم کتاب اسلاید سخنرانی سمینار متن کارگاه آموزشی و اجرایی در مورد مدیریت عمومی مهندسی مدیریت مدیریت زمان مدیریت هزینه مدیریت منابع انسانی مدیریت اداری مدیریت بازارگانی مدیریت تجارت مدیریت کسب و کار کارآفرینی و ... بسته آموزشی بازاریابی بسته آموزشی مدیریت بازاریابی بسته آموزشی تکنیک ها وتاکتیک های بازاریابی استراتژی های بازاریابی  2 دی وی دی قیمت 20000 تومان  09372991608  khooyehali@yahoo.com فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان صدها مقاله اسلاید تصویر متن فیلم و ... در مورد مدیریت بازاریابی مدیریت کانال های توزیع قیمت گذاری ترفیع تبلیغات پروموشن مدیریت بازاریابی مدیریت بازرگانی تکنیک های بازاریابی و.... www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com .09372991608 بسته آموزشی مدیریت و مهندسی فروش فروشنده حرفه ای ویزیتور حرفه ای بسته آموزشی برنامه ریزی فروش بسته آموزشی مدیریت منطقه ویزیت بسته آموزشی هدف گذاری فروش بسته آموزی فروش مویرگی بسته آموزشی تکنیک های فروش حرفه ای بسته آموزشی چاشنی های فروش و... فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com .09372991608    ادامه مطلب + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید سرفصل های مدیریت برند دوره آموزش جامع مدیریت برند استاد خویه www.khooyeh.comادامه مطلب + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید اساسنامه انجمن مهندسی فروش و بازاریابی ایران اساسنامه انجمن مهندسی فروش و بازاریابی ایرانادامه مطلب + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید بیماری های بازاریابی و فروش بیماری های بازاریابی و فروش ادامه مطلب + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید همایش مهندسی تبلیغات و تکنیک های نوین تبلیغات خویه ادامه مطلب + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید سمینارهای و کارگاه های بازاریابی فروش و ...     در هفته هایی که گذشت کارگاه بازاریابی بیمه ویژه نمایندگی های بیمه کارآفرین آموزش بازاریابی بیمه کارآفرین یک سمینار کاربردی بازاریابی بیمه ویژه نمایندگی های بیمه کارآفرین در اردبیل داشتیم نمایندگی های بیمه کارآفرین از افراد بسیار توانمند پرانگیزه و علاقمند هستند که در این سمینار مطالب بسیار ارزشمند و کاربردی ارایه شد و مورد استقبال تک تک آنها قرار گرفت و درخواست ادامه این دوره ها همچنان از طریق ای میل و تماس ادامه دارد و قرار شد در سال آتی نیز دو کارگاه و سمینار کاربردی ویژه بیمه کارآفرین داشته باشیم. دوره فروش حرفه ای مدیریت منطقه ویزیت ویزیتور حرفه ای مدیریت فروش هدف گذاری فروش برنامه ریزی فروش تکنیک های فروش در ارومیه در یک کارگاه کاربردی خدمت فروشندگان بسیار خوب و خونگرم شرکت به پخش در ارومیه بودیم  در این کارگاه کاربردی و اجرایی همراه با کار تیمی و گروهی به مباحث فروش حرفه ای مدیریت منطقه ویزیت ویزیتور حرفه ای مدیریت فروش هدف گذاری فروش برنامه ریزی فروش پرداخته شد با تشکر از مدیران و فروشندگان مرکز ارومیه که با همکاری و مشارکت بسیار خوب کارگاه را همراهی نموده وباز خوردهای بسیار خوبی داشتیم کلاس و کارگاه آموزشی تکنیک های مسیر بندی و تور ویزیت در شرکت پیرامید توزیع کننده محصولات مانی کلاس و کارگاه های مستمر آموزشی با کلیه پرسنل شرکت مخابرات استان تهران در شعبات و مراکز مختلف تهران با موضوع روانشناسی ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری مداری کارگاه آموزشی مشتری مداری برای کلیه پرسنل شرکت استان مخابرات تهران کارگاه آموزشی روانشناسی ارتباط با مشتری با پرسنل شرکت استان مخابرات تهران     + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید مدرسه خلاقیت کارگاه های خلاقیت کارگاه های تریز مهندسی خلاقیت تکنیک های تریز آموزش کاربردی تریز مدرسه خلاقیت کارگاه های خلاقیت کارگاه های تریز مهندسی خلاقیت تکنیک های تریز آموزش کاربردی تریز  دوره آموزشی تریز مهندسی خلاقیت ‏TRIZ‏  کارگاه تریز TRIZادامه مطلب + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید استراتژی تجاری اسب تروا استراتژی تجاری اسب ترواادامه مطلب استراتژی اقیانوس آبی استراتژی اقیانوس آبیادامه مطلب اقیانوس آبی استراتژی اقیانوس آبی (بخش سوم : اجرای استراتژی اقیانوس آبی (فصل نهم: دوام‌پذیری و تجدید استراتژی اقیانوس آبی))ادامه مطلب + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار دوره های استاد خویه دوره های استاد خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ادامه مطلب دوره های آموزشی کسب و کار دوره های آموزشی کسب و کار ادامه مطلب دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار ادامه مطلب کارگاه دوره آموزش بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت کارگاه ها سمینارها دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیتادامه مطلب • راهکارهای ویزیت و فروش در شرایط سخت و کسادی بازار •          راهکارهای ویزیت و فروش در شرایط سخت و کسادی بازارادامه مطلب دوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداری دوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداریادامه مطلب
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۵۸
پخش مویرگی فروش مویرگی
بازاریابی و فروش پارتیزانی ( چریکی) بازاریابی و فروش پارتیزانی ( چریکی) ادامه مطلب + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش این کتاب با آگاهی دادن شیوه های مدیریت فروش و فروشگاه، تکنیک های فروشندگی و فروشگاه مداری و اطلاع از مهندسی فروش و شیوه های اصولی و متناسب برای چیدمان فروش می تواند موفقیت را برای فروشگاههای زنجیره ای، شبکه ای، اینترنتی و تولیدکنندگان، بنگاههای اقتصادی و خدماتی پیش بینی و تضمین کند.     هرکدام از ما در زمان خرید و فروش وسیله، ابزار و یا حتی یک دست میز و صندلی، دست به تحقیق می زنیم و از صاحب نظران و کارشناسان دربارة آن نظر می خواهیم، اما برای گرانترین خرید و فروش در طول حیات خود یعنی واحدی از یک ساختمان، خواه "مسکونی" ، "تجاری" یا "اداری" معمولا باید چه عملیات و اموری را انجام داد؟ از چه کسانی مشورت خواست و چگونه باید این امر صورت گیرد؟ برای بازاریابی ملک و ساختمان چه باید کرد و چه اصول، تکنیک ها و روش هایی وجود دارد؟ چه نکاتی را در حین بازاریابی ملک و ساختمان باید مورد توجه قرار داد.... این کتاب می تواند به عنوان یک راهنمای خوب و منبعی معتبر برای تمامی اقشار جامعه مورد استفاده واقع شود و هر کس به نوعی در زندگی خود می تواند از این منبع استفاده لازم را داشته باشد.     کتابی بسیار کاربردی و مفید با دیدگاه استراتژیک به بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات کتابی که با خواندن آن هر کسی می تواند یک دید استراتژی گونه به کسب و کار خود داشته باشد ....     بررسی چگونگی بازاریابی در کشورهای پیشرفته، به ما ثابت می کند که به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم، چیزهایی که فراموش شده اند و چیزهایی فقط چشم تیزبین قادر است آنها را مشاهده کند. در این کتاب سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی از شرکت ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین تلاش شده است که شما را با تاکتیک ها و تکنیک های جدیدی آشنا کند، تا بتوانید تبلیغات برتر و موثری تری داشته باشید.     کتابی بسیار اساسی و حرفه ای در مورد سبک های تبلیغات و بازاریابی برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات کاری انجام دهند به ویژه برای هنرمندانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ... این کتاب به طور حرفه ای سبک های مختلف بازاریابی و تبلیغات را مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار داده است....       ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن انها می تواند در فرایندهای ارتباطی فروش تبلیغات و بازاریابی نقش موثری داشته باشد. به عقیده نگارندگان ان. ال. پی رویکردی منظم و کلی نگر برای درک اثربخشی ذهن هر فرد در زندگی فردی و سازمانی است و می توان با بررسی ان عوامل بازاریابی را در راستای ذهن مخاطب پیش برد. ان. ال. پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است: اعصاب و شبکه های عصبی زبان و زبان شناسی و برنامه ریزی. نگارندگان در کتاب حاضر ضمن تعریف ان. ال. پی مبحث مهندسی ذهن را با طرح موضوعاتی مانند ساختار مهندسی ذهن و ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات نقش اعصاب در تبلیغات و ضمیر خوداگاه و ناخوداگاه در تبلیغات و ارتباطات بررسی کرده اند. بخش پایانی کتاب نیز به اصول شش ماده ای تبلیغات و ارتباطات در ان. ال. پی اختصاص یافته است منبع : http://www.sapra.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=71    منابع کتاب اسرار تجارت بین الملل خویه --- ادامه      ادامه مطلب + نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید راهکارهای تحقق مهندسی فروش دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد     دومین سمینار بزرگ  مهارت های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتریان  در بندر عباس با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی مدرس استاد خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com برخی از سرفصل های سمینار انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها تکنیک های برخورد با مشتریان تکنیک های جذب مشتریان بیشترچگونگی فروش  خدمات بیشتری به یک مشتریمعرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های بیمه آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت تکنیکهای وفادار سازی مشتریان روشهای رضایت سنجی مشتریان آسیب شناسی میزان رضایت مشتریاناهداف و ضرورت نیاز صنایع بانک و بیمه به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان CRMکانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی خدمات بانک و  بیمه کارگاه کارگروهی بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت نمایش فیلم سخنران استاد علی خویه مدرس دانشگاه مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش و....   سمینار یک روزه مدیریت روابط عمومی مهندسی تبلیغات مدرس علی خویه سرفصل های این دوره: اصول و مبانی مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات منشور مدیریت روابط عمومی  و مهندسی تبلیغات 10 تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی 10 تکنیک ارتباط و روابط عمومی  خلاق رفتار مصرف کننده در روابط عمومی و تبلیغات مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق و مهندسی تبلیغات زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang) ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در روابط عمومی و تبلیغات مهندسی ارزش در تبلیغات اصل تصویر سازی ذهنی  اصل مدلسازی در روابط عمومی اصل مدل  TOTE در روابط عمومی و تبلیغات   اصل مدل  ROLE در روابط عمومی و تبلیغات  اصل مدل متا در روابط عمومی و تبلیغات اصول پزشکی ان ال پی در روابط عمومی مهندسی رسانه در روابط عمومی و تبلیغات  اصل دی ان ای پیام ها و رسانه های تبلیغاتی  تریز و تکنیک های تریز در روابط عمومی و تبلیغات جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و.... مهندسی یک کمپین تبلیغات همراه با مورد مطالعاتی نمایش فیلم و اجرای کارگاه   ادامه تکنیک های مهندسی فروش و شیوه‌های مدیریتی در 9 کشور دنیا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۳۹
پخش مویرگی فروش مویرگی
پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۲۹ ق.ظ

اعضای انچمن صنفی شرکت های پخش ایران

اعضای انچمن صنفی شرکت های پخش ایران
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۲۹
پخش مویرگی فروش مویرگی
پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۲۶ ق.ظ

اساسنامه انجمن شرکتهای صنعت پخش ایران

بسمه الله الرحمن الرحیم اساسنامه انجمن شرکتهای صنعت پخش ایران فصل اول – مقدمه مـاده ۱- موضـوع فعالیت انجمــن – مـاده ۲- نام انجمن – مـاده ۳- محل قانونی انجمن – مـاده ۴- حوزه فعالیت انجمن – مـاده ۵- تابعیت و مدت انجمن – مـاده ۶- اهداف و وظایف انجمن فصل دوم – شرایط عضویت و منابع مالی مـاده ۷- عضویت – مـاده ۸- شـرایط عضـویت – مـاده۹ – شرایط سلب عضویت از اعضاء – مـاده۹ – شرایط سلب عضویت از اعضاء – مــاده ۱۱- منابع مالی و حق عضویت فصل سوم – ارکــان انجـمـــن مـاده ۱۲- ارکـان انجمـن – مـاده ۱۳- مجامـع عمومــی – ماده ۱۴- مجمع عمومی عادی – ماده ۱۵- مجمع عمومی فوق العاده – ماده ۱۶- نحوه اخذ رأی در مجامع – ماده ۱۷- وظایف مجامع عمومی – ماده ۱۸- ترتیب تشکیل و اداره جلسات مجمع عمومی – مـــاده ۱۹ – اعضاء هیات مدیره و شرایط عضویت – مـــاده ۲۰ – نحوه تعیین ترکیب اعضاء هیات مدیره – مـــاده ۲۱- حد نصاب جلسات هیات مدیره – مـــاده ۲۲- دارندگان امضاء مجاز – مـــاده ۲۳- وظایف و اختیارات هیات مدیره – مــاده ۲۴- وظایف رئیس هیات مدیره – مــاده ۲۵- وظایف دبیر انجمن – مـــاده ۲۶- وظایف خزانه دار انجمن – مـــاده ۲۷ – انتخاب بازرس و یا بازرسان – مـــاده ۲۸- شرایط انتخاب بازرسان – مـــاده ۲۹- وظایف و اختیارات بازرس و یا بازرسان – مـــاده ۳۰- سال مالی انجمن فصل چهارم – انحلال و مقررات مربوط به آن
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۲۶
پخش مویرگی فروش مویرگی
مدیریت استراتژیک توزیع و پخش کانال های توزیع و پخش بازاریابی ، توزیع و پخش  مویرگی، بازاریابی شبکه ای، پخش و توزیع مدیریت استراتژیک دپارتمان ها و واحد های بازرگانی بازاریابی و توزیع و پخش             ترجمه و گردآوری علی خویه   تهران 1390               سرشناسه :خویه، علی،1359- گردآورنده ، مترجم عنوان و نام پدید آور   مشخصات نشر :تهران : علی خویه ، 1388 مشخصات ظاهری :146ص. جدول شابک :7-4107-04-964-978 وضعیت فرست نویسی :فیپا یادداشت : کتابنامه ص 144-146 موضوع   موضوع   موضوع   شناسه افزوده   رده بندی کنگره :1388 2ب 9 خ / 1375 HD رده بندی دیویی :33368/330 شماره کتابشناسی ملی                    :1859953           چاپ اول 1390 قیمت:     10000    تومان تیراژ: 2200 چاپخانه: کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد مراکز توزیع:   فهرست مطالب   پیش‌گفتار دیباچه قدردانی‌ها                                     فصل اول مروری بر مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 1-1- تاریخچه، تعاریف و عوامل مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 1-1-1- تاریخچه  مدیریت استراتژیک توزیع و پخش قبل از انقلاب صنعتی، انسان ها برای ادامه حیات خویش کار می کردند و به این ترتیب غالبا به اندازه نیاز خود تولید می کردند، تغییر این ساخت فکری بعد از انقلاب صنعتی، جای خود را به فعالیت معطوف به هدف سود، واگذار کرد. این تغییر ذهنیت، صنایع دستی و واحد های تولیدی پرکنده و کوچک اقتصادی را زیر یک سقف جمع کرده و متمرکز ساخت. به این ترتیب، بعد از انقلاب صنعتی تعداد و بزرگی سازمان ها رو به افزایش گذارد و تنوع فعالیت هاو پیچیدگی ساختارهایشان آغاز شد. در نتیجه این پیشرفت ها، سازمان ها به صورت تشکل های حاکم در جوامع در آمدند. در فرهنگ مدیریت به این پیشرفت ها انقلاب اداری نام داده می شود. با ادامه این روند، نیاز به قشر اداره کننده که توانایی های لازم را دارا باشند بیشتر احساس می شد. همراه با افزایش تدریجی مسائل سازمان و مدیریت، نیاز روی آوری بیشتر به تکامل سیستماتیک موضوع احساس شده موضوع احساس شده و از اوایل قرن بیستم به بعد فعالیت های علمی و تحقیقاتی آغاز شد. اگر تحقیقات علمی اندیشمندان مدیریت کلاسیک در این زمینه، بعنوان پیشرو قبول کنیم، پدیده مدیریت و حل مسائل سازمانی به صورت علمی پدیده ای نو محسوب می شود. پیدایش مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  از لحاظ تاریخی بعداز ظهور مدیریت علمی و مصادف با میانه دوم سده بیستم است. اما تکامل و تدوین آن بصورت یک سبک مدیریتی، تکنیکی نسبتا نوین است. 1-1-2- تعاریف مدیریت استراتژیک توزیع و پخش تعاریف مختلف و گاه ناسازگاری از استراتژی توزیع و پخش  و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  ارائه شده است. به تعبیر یکی از متخصصان مدیریت این عبارات مانند« هنر» است که وقتی آنها را می‌بینیم تشخیص دادن آنها آسان است اما وقتی در پی تعریف کردن و توضیح دادن آنیم خیلی مشکل به نظر می‌رسد. تعریف اول: هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه‌ای چندگانه که سازمان را قادر می‌سازد به هدف‌های بلندمدت خود دست یابد. همان‌گونه که از این تعریف استنباط می‌شود در مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تأکید می‌شود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی (حسابداری)، تولید(عملیات)، تحقیق و توسعه و سیستم‌های اطلاعات رایانه‌ای. تعریف دوم: مدیریت عبارت است از فرایند تضمین دستیابی سازمان به فواید ناشی از به کارگیری استراتژی توزیع و پخش ‌های مناسب.طبق این بیان، یک استراتژی توزیع و پخش  مناسب مطابق با نیازمندی‌های یک سازمان در زمان مشخص تعریف می‌شود.فرایند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  شامل شش گام متوالی و مستمر است: 1- تجزیه و تحلیل محیطی 2- پایه گذاری جهت‌گیری سازمانی 3- هدف‌گذاری 4- تعیین و تدوین استراتژی توزیع و پخش ‌ها 5- بسترسازی و اجرای استراتژی توزیع و پخش ‌ها 6- کنترل استراتژی توزیع و پخش ‌ها یک مدیر استراتژی توزیع و پخش ست باید هم به برنامه‌ریزی و هم به کنترل بپردازد، چرا که تنها یک غیرمدیر بدون برنامه‌ریزی، سعی در کنترل فعالیت‌ها می‌کند. لذا فرایند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  به صورت زیر تعریف می‌شود: «مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  عبارت است از هنر و علم فرمول‌بندی، اجرا و ارزیابی تصمیمات چندبعدی-با تاکید بر یکپارچه‌سازی عوامل مدیریت ، بازاریابی، امور مالی، تولید یا خدمات، تحقیق و توسعه وسیستم‌های اطلاعاتی و غیره- جهت رسیدن به اهداف سازمانی.» تعریف سوم: تصمیمات و فعالیت‌های یکپارچه در جهت توسعه استراتژی توزیع و پخش ‌های مؤثر، اجرا و کنترل نتایج آنهاست. بنابراین مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  فعالیت‌های مربوط به بررسی، ارزشیابی و انتخاب استراتژی توزیع و پخش ‌ها، اتخاذ هر گونه تدابیر درون و بیرون سازمانی برای اجرای این استراتژی توزیع و پخش ‌ها و در نهایت کنترل فعالیت‌های انجام شده را در برمی‌گیرد. تعریف چهارم:  روشی منطقی، عینی و سیستماتیک برای اتخاذ تصمیمات بزرگ در یک سازمان. در این مدیریت سعی می‌شود اطلاعات کمی و کیفی به گونه‌ای تنظیم گردند که بتوان تحت شرایط نامطمئن تصمیماتی اثربخش اتخاذ کرد. با وجود این، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  یک علم محض نیست که براساس قانون علمی (4 = 2× 2) عمل نماید. با توجه به تجربه‌های گذشته، «برای اتخاذ تصمیمات خوب استراتژیک توزیع و پخش » لازم است از «قضاوت‌های شهودی» استفاده کرد. به ویژه برای تصمیم‌گیری در شرایط بسیار نامطمئن یا مواردی که هیچ نمونه‌ای در گذشته نداشته باشند باید از «قضاوت‌های شهودی» استفاده کرد. همچنین هنگامی که متغیرهای بسیار به هم وابسته وجود دارند یا هنگامی که فشارهای زیادی وارد می‌آید که تصمیمات درست باشند و یا هنگامی که باید از چندین راه‌حل شناخته شده، یکی را انتخاب کرد، این شیوه تصمیم‌گیری مفید واقع خواهد شد. چنین شرایطی بیانگر ماهیت و عصاره مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  می‌باشند. نکته1-1: از یک دیدگاه، فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  تلاشی است برای تهیه نسخه دوم از آنچه در مغز یک انسان بسیار باهوش و نخبه می‌گذرد، یعنی کسی که دارای درک مستقیم از امور است، همان شخصی که از زیر و بم شرکت آگاه است و این دانش فطری و نعمت خدادادی را با تجزیه و تحلیل‌های علمی در هم می‌آمیزد. تعریف پنجم: مجموعه تصمیم ها و اقدامات مدیریتی است که عملکرد بلند مدت یک شرکت را تعیین می کند. مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  عبارت است از بررسی محیطی (هم محیط خارجی و هم محیط داخلی) تدوین استراتژی توزیع و پخش ، اجرای استراتژی توزیع و پخش ، ارزیابی و کنترل. بنابراین مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  بر نظارت و ارزیابی بر فرصت ها و تهدیدهای خارجی در سایه توجه به نقاط قوت و ضعف یک شرکت تأکید دارد.  تعریف ششم: فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  براساس این باور قرار دارد که سازمان‌ها ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و روندها نظارت کنند تا بتوانند در زمان مناسب و برحسب ضرورت خود را با تغییرات وفق دهند. نرخ و ژرفای تغییراتی که بر سازمان‌ها اثر می‌گذارند بسیار زیاد است. برای مثال، به پدیده‌هایی چون ویندوز 98، بازرگانی با شبکه اینترنت، پزشکی لیزری، اسلحه‌های لیزری، سالخورده‌تر شدن جمعیت و جنون ناشی از ادغام شرکت‌ها توجه نمایید. سازمان‌ها برای بقای خود باید بتوانند به شیوه‌ای زیرکانه این تغییرات را شناسایی کنند و خود را با آن‌ها وفق دهند. هدف فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  این است که برای سازمان‌ها این امکان را به وجود آورد که بتوانند در دوره‌های بلندمدت به شیوه‌ای موفقیت‌آمیز خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۰۵
پخش مویرگی فروش مویرگی