کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی توسط: علی خویه و همکاران 09122991608– 09122991608 - مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش برای اولین بار در ایران با بررسی بیش از 130 شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی در ایران و جهان  با بیش از 13 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی ریاست انجمن مهندسی فروش ایران اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش مولف پرفروش ترین کتاب حوزه بازاریابی فروش و تبلیغات مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی و  . . .   مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها سرمایه گذاری کل برای نمونه یک سازمان پیش پرداخت 20 درصد زمان                           هفته 1 هفته 2 هفته 3 هفته 4 هفته 5 هفته 6 هفته 7 هفته 8 هفته 1     فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی                           1-    بررسی شرایط اولیه  بازار 28000000                         2-    تحقیقات بازاریابی IN                         3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده IN                         4-    بررسی و آنالیز مشتریان 25000000                         5-    بررسی و آنالیز رقبا 15000000                         6-    بررسی توانمندی ها و نقاط قوت و ضعف سازمان 5000000                         7-    گزارش تحلیلی بازار 8000000                         فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی                           1-    مشاوره تدوین و تعیین منابع مورد نیاز 67000000                         [ ۱۳٩۳/٢/۱٧ ] [ ٧:٤٤ ‎ب.ظ ] [ گروه بازاریابی تبلیغات و فروش khooyeh ] نظرات (0) راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی توسط: مهندسی علی خویه – 09122991608 - 09372991608 مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی 1-    بررسی شرایط بازار 2-    تحقیقات بازاریابی 3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده 4-    بررسی مشتریان 5-    بررسی رقبا 6-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان 7-    گزارش تحلیلی بازار فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی 1-    تعیین منابع مورد نیاز 2-    تعیین ساختار 3-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی 4-    دکوراسیون ویترین و تابلوها 5-    تجهیزات انبارداری 6-    تجهیزات لجستیک 7-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608 1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی 2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری 3-    تدوین آیین نامه های فروش 4-    اجزای آیین نامه فروش 5-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی 6-    استخدام نیروهای مورد نیاز 7-    آیین نامه پورسانت 8-    آیین نامه هدف گذاری 9-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور 10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف 11-آموزش نیروها 12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت 13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد 14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی 15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی 16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی 17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت 18-تهیه ملزومات ویزیتورها 19-تهیه امکانات حسابداری و مالی 20-آماده کردن انبار و امکانات انبار 21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش 22-تهیه حواله های مختلف فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  www. 1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری 2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت 3-    گردآوری اطلاعا مشتریان 4-    کنترل اعتبار مشتری 5-    رسیدگی به مرجوعیان 6-    شیوه های تسویه حساب 7-    سیستم رضایت سنجی مشتریان 8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان 9-    مهندسی فروش در شرکت های پخش 10-ارایه گزارشات فروش 11-تهیه گزارشات فروش 12-گزارشات ارزیابی 13-گزارشات مقایسه ای 14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش 15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی 16-سیستم کدگذاری مشتریان 17-بهینه سازی فروش ویرگی 18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی 19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای 20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ... [ ۱۳٩٢/٢/٢۴ ] [ ۱:۵۳ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مشاور فروش مویرگی، راه اندازی و استقرار فروش مویرگی، آموزش فروش مویرگی مدیریت اجرایی فروش مویرگی  SMBA ام بی ای فروش مویرگی   دوره جامع مدیریت فروش مویرگی   دوره جامع مدیریت فروش مویرگی         شرح دوره: در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.        هدف دوره: یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی        محتوای دوره: مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت) - مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای. ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت) - ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB برنامه‌ریزی فروش مویرگی (8 ساعت) -  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی . مدیریت روابط مشتری (CRM ) (16 ساعت) - مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM. سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت) -  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی. مدیریت تیم فروش مویرگی   (8 ساعت) - ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی. آشنایی با نویسندگان: علی خویه............................................................www.                                                       www.alikhooyeh.blogfa.com  o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغاتo مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی   o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش مویرگی ، تبلیغات و برندo سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلفo دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروش مویرگی ندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش مویرگی  و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللیo عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و... فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش مویرگی  و برندo مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش مویرگی  وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...o دارای مدارک معتبر TTC, FCEo  تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش مویرگی ، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغاتo دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلفo  مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش مویرگی ، تبلیغات، برند و خلاقیت تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com             info@       09122991608       و     09372991608   khoooyehali@gmail.com       www.     [1] . سبک های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات( دیدار)، مدیریت فروش مویرگی گاه، چیدمان و مهندسی فروش مویرگی (دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش( آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان)   [ ۱۳٩٢/٢/۱۶ ] [ ۶:۴٧ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مشاور فروش مویرگی، راه اندازی و استقرار فروش مویرگی، آموزش فروش مویرگی مدیریت اجرایی فروش مویرگی  SMBA ام بی ای فروش مویرگی   دوره جامع مدیریت فروش مویرگی   دوره جامع مدیریت فروش مویرگی         شرح دوره: در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.        هدف دوره: یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی        محتوای دوره: مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت) - مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای. ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت) - ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB برنامه‌ریزی فروش مویرگی (8 ساعت) -  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی . مدیریت روابط مشتری (CRM ) (16 ساعت) - مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM. سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت) -  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی. مدیریت تیم فروش مویرگی   (8 ساعت) - ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی. آشنایی با نویسندگان: علی خویه............................................................www.                                                       www.alikhooyeh.blogfa.com  o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغاتo مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی   o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش مویرگی ، تبلیغات و برندo سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلفo دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروش مویرگی ندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش مویرگی  و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللیo عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و... فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش مویرگی  و برندo مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش مویرگی  وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...o دارای مدارک معتبر TTC, FCEo  تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش مویرگی ، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغاتo دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلفo  مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش مویرگی ، تبلیغات، برند و خلاقیت تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com             info@       09122991608       و     09372991608   khoooyehali@gmail.com       www.     [1] . سبک های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات( دیدار)، مدیریت فروش مویرگی گاه، چیدمان و مهندسی فروش مویرگی (دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش( آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان)   [ ۱۳٩٢/٢/۱۶ ] [ ۶:۴٧ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مدیریت فروش مویرگی توزیع مویرگی به نام خداوند بخشنده مهربان                                                                                                                  مدیریت فروش مویرگی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل  شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی  مولف و مترجم: علی خویه www.   برچسب‌ها: مدیریت فروش مویرگی, تکنیک های فروش مویرگی, مهارت های فروش مویرگی, استراتژی های فروش مویرگی ادامه مطلب [ ۱۳٩٢/٢/۱۶ ] [ ۶:۴۳ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مدیریت فروش مویرگی توزیع مویرگی به نام خداوند بخشنده مهربان                                                                                                                  مدیریت فروش مویرگی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل  شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی  مولف و مترجم: علی خویه www.   برچسب‌ها: مدیریت فروش مویرگی, تکنیک های فروش مویرگی, مهارت های فروش مویرگی, استراتژی های فروش مویرگی ادامه مطلب
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۰
پخش مویرگی فروش مویرگی
فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی توسط: علی خویه – 09122991608 - مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش برای اولین بار در ایران با بررسی بیش از 130 شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی در ایران و جهان  با بیش از 13 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی ریاست انجمن مهندسی فروش ایران اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش مولف پرفروش ترین کتاب حوزه بازاریابی فروش و تبلیغات مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی و  . . .   مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها سرمایه گذاری کل برای نمونه یک سازمان پیش پرداخت 20 درصد زمان                           هفته 1 هفته 2 هفته 3 هفته 4 هفته 5 هفته 6 هفته 7 هفته 8 هفته 1     فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی                           1-    بررسی شرایط اولیه  بازار 28000000                         ادامه مطلب [ ۱۳٩۳/۸/٢٠ ] [ ٢:۳۱ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مروری بر مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش مویرگی فهرست کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی  تالیف و ترجمه علی خویه www. www.khooyeh.ir 09122991608   فهرست مطالب فصل   مروری بر مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی کانال های بازاریابی و فروش گردآوری و تهیه : تیم مشاوره و تحقیق علی خوبه 09122991608 ادامه مطلب [ ۱۳٩۳/٥/٢٦ ] [ ۸:٢۱ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۶
پخش مویرگی فروش مویرگی