کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608

۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۰ ثبت شده است

سرفصل دوره آموزشی کاربردی سیستم های انگیزشی و چاشنی های فروش هدایای تبلیغاتی سرفصل دوره آموزشی کاربردی سیستم های انگیزشی هدایای تبلیغاتی و چاشنی های فروش مدرس: مهندس علی خویه و فهیمه احمدی www.khooyeh.comwww.promotion.persianblog.ir حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم انگیزه و هدیه و جایگاه آن در تجارت و کسب وکار -    سیستم های پروموشن  انگیزشی اثربخش -    اصول طرح ریزی هدایای تبلیغاتی  در بازاریابی -    اصول انگیزش و چاشنی فروش ارتقای بینش و نگرش -    مدیریت آمیخته سیستم های انگیزشی چاشنی های فروش و هدایای اثربخش -    تفاوت انواع سیستم های انگیزشی -    بینش تغییر رفتارها -    بینش همسان سازی و همگن سازی چاشنی ها و هدایا کارکرد و اثربخشی هدایا و چاشن های فروش نقش هدایا و چاشنی های بازاریابی و فروش ارتقای مهارت و تکنیک -    مهارتهای ایجاد انگیزه علمی و حرفه ای -    مهارت های ارایه پروموشن و هدیه مهارت انتخاب هدایا و چاشنی ها مهارت مدیریت هدایا و چاشنی ها مهارت کنترل هدایا و چاشنی ها -    مهارت مدیریت چاشنی ها هدایا و انگیزه ها -    مهارت های جذب و حفظ مشتری توسط هدایا و چاشنی های فروش -    مهارت بازارگرمی در سیستم های انگیزشی -    مهارت بازارسازی در سیستم های انگیزشی -    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری توسط هدایا رفتار سنجی د رارایه هدایا و سیستم های انگیزشی مهارت روانشناسی هدایا و چاشن های بازاریابی -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در انگیز ه های کارکنان -    مهارتهای نظارت و کنترل در سیستم های انگیزشی -    مهارت ارائه مؤثر هدایا و چاشنی ها -    10 اشتباه در سیستم های انگیزشی فروش   -    10 تکنیک خلاق ایجاد انگیزه و ارایه پروموشن در مشتریان و کارکنان -    تکنیک های ایجاد انگیز های خلاق -    انواع سیستم های انگیزشی و مهارت ایجاد آنها -    انگیز ه های  سازه ای -    انگیز ه های  دگرگونی -    انگیز ه های  ارتباطی -    انگیز ه های  جانشینی -    انگیز ه های  جانمایی -    انگیز ه های  ترکیبی -    انگیز ه های  تنظیمی -    انگیز ه های  معکوس -    انگیز ه های  تراوشی -    انگیز ه های  جذبی -    انگیز ه های  نفوذی -    انگیز ه های  چند بعدی -    انگیز ه های  تریزی   مدرس دوره مهندس علی خویه و فهیمه احمدیدوره ها کارگاه ها سمینارها مشاوره تحقیقات و امور اجرایی که در این مدت برگزار گردید یا مشارکت فعال صورت گرفت شامل موارد زیر می باشد مدیریت ارتباط با مشتریان اصول سی آر ام و ... در اراک، سمینار بزرگ مدیریت برند در مشهد، تکنیک های نفوذ و جذب مشتریان در مشهد، سمینار و کارگاه اموزشی شکار مشتریان تکنیک های جذب و نگهداری مشتریان بوشهر، سمینار و کارگاه آموزشی فروش موثر و تکنیک های جذب مشتریان مشهد، کارگاه آموزشی مهندسی تبلیغات تجاری در کرمان، سمینار تفکر استراتژیک در کرمان، سمینار و کارگاه های آموزشی ویژه مدیران وزارت کار و تامین اجتماعی، تکنیک های فروش مویرگی وکانال های توزیع و پخش در گرگان و گیلان، تکنیک های چانه زنی و اصول و فنون مذاکره در مازندران و همدان، مهندسی برند مدیریت نام و نشان تجاری در همدان، زبان بدن و اصول و فنون ارتباطات موثر و اثربخش در فروش وبازاریابی در اراک و..... [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ] نظر بدهید بازاریابی سینما بازاریابی هنر دوره های آموزشی ویژه شرکت های هنر و سینما  و شرکت های مرتبط با هنر و سینما مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت هنر و سینما و تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما بازاریابی هنر بازاریابی سینما ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ] نظر بدهید مدیریت خرده فروشی عمده فروشی کانال های توزیع فروش مویرگی برنامه ریزی فروش چیدمان مغازه مدیریت و سرپرستی فروش سازمان فروش سازماندهی فروش مدیریت فروش سرپرستی اثربخش مدیریت منطقه ویزیت و فروش علی خوبه راهکارهاو استراتژی های فروش و ویزیت در شراط سخت و کسادی بازار - علی خویه اصول خرده فروشی مدیریت خرده فروشی و عمده فروشی retailer selling       سمینار بازاریابی فروش تبلیغات و سی آر ام crm اهواز - خویه [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ] نظر بدهید کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش کانالهای بازاریابی، کتاب مدیریت نام و نشان تجاری ، سبک ها و تکنیکه خبرهای جدید خدمت دوستان و همکاران گرامی و بزرگوار 1- کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش توسط انتشارات افرند به زیر چاپ رفت فهرست این کتاب را می توانید در لینک های گذشته مشاهده نمایید این کتاب تا یک ماه دیگر توسط مراکز توزیع در خیابان انقلاب قابل دسترسی خواهد بود. این کتاب اولین کتابی است که در این زمینه تهیه و به بازار عرضه خواهد شد با توجه به اینکه صنعت توزیع و پخش جزو پرگردش ترین صنایع کشور های مختلف به وِیژه کشور ما می باشد و به علت نیاز بازار و توجه علمی و عملی به کانال های بازاریابی و صنعت توزیع و پخش این کتاب با زحمت فراوان توسط علی خویه و فهیمه احمدی تهیه شده و امروز به زیر چاپ رفت امید است این کتاب توانسته باشد خدمتی به صنعت پخش و توزیع، کانال های بازاریابی و فروش مویرگی و دست اندرکاران بازاریابی فروش تبلیغات و تجارت باشد2-کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی تالیف و ترجمه علی خویه و فهیمه احمدی به زیر چاپ رفت این کتاب توسط انتشارات ایده  88845602   و  88303759    به زیر چاپ رفت www.brandschool.blogfa.comhttp://www.brandmanagement.mihanblog.com/در ادامه می توانید فهرست کتاب مدیریت و مهندسی برند را مشاهده نمایید3- کتاب اسرار تجارت بین الملل به بازار عرضه شد - عرضه و توزیع توسط نشر مهربان  66409181  و 66973175 و 66973176 www.soib.blogfa.comwww.soib.mihanblog.comفهرست کتاب اسرار تجارت بین الملل تالیف و ترجمه علی خویه فهرست کتاب اسرار تجارت بین الملل تالیف و ترجمه علی خویه فهرست کتاب اسرار تجارت بین الملل تالیف و ترجمه علی خویه    www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com  www.marketingmanagement.mihanblog.com  نشر مهربان  66409181 تهران www.marketingmanagement.mihanblog.comآشنایی با نویسندگان آشنایی با نویسندگان: علی خویه............................................................www.khooyeh.com                                                       www.alikhooyeh.blogfa.com  o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات o مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی            o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی   o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و... فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند o مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... o دارای مدارک معتبر TTC, FCE o  تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات o دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف o  مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86) o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com             info@khooyeh.com       09122991608       و     09372991608   khoooyehali@gmail.com       www.khooyeh.com   [1] . سبک های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات( دیدار)، مدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروش(دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش( آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان) ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ] نظر بدهید فهرست کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش کانال های بازاریابی و فروش مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مدیریت استراتژیک کانال های بازاریابی، توزیع و پخش، مدیریت استراتژیک سازمان ها و شرکت های پخش و توزیع، فروش مویرگی، کانال های توزیع با نگرش بازار ایران و مثالها و مورد های مطالعاتی از شرکت های پخش و توزیع ایران  ترجمه و گردآوری علی خویه و فهیمه احمدی  تهران 1390مدیریت بازاریابی دپارتمان مدیریت بازاریابی و تحقیقات بازاریابی مدیریت مشتریان مدیریت فروش مدیریت عوامل و ابزارهای بازاریابی سومین سمینار بزرگ کاربردی کارگاهی و اجرایی شکار مشتریان تکنیک های مشتری سازی نویسنده: گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com - ۱۳٩٠/٩/۱٢ سومین سمینار بزرگ   کاربردی کارگاهی و اجرایی  شکار مشتریان تکنیک های مشتری سازی وفادارسازی  ومهار های مدیریت ارتباط با مشتریان   با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی مدرس استاد خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com برخی از سرفصل های سمینار مهارتهای شکار مشتریان به صورت کارگاهی کاربردی و اجرایی مهارتهای فرصت شناسی مهارت های فرصت یابی بازاریابی تکنیک های جذب مشتریان گذشته انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها تکنیک های برخورد با مشتریان مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در مشتریان به صورت کاربردی و اجرایی تکنیک های جذب مشتریان بیشتر چگونگی فروش  خدمات بیشتری به یک مشتری آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت تکنیکهای وفادار سازی مشتریان روشهای رضایت سنجی مشتریان آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان کانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی کارگاه کارگروهی بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان وشکار مشتریان برای  یک شرکت نمایش فیلم   ستاد علی خویه مدرس دانشگاه مولف و مترجم 8 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش سمینار کارگاه ودوره کابردی به شرکت ها و موسسات ملی وبین المللی بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش و....   شکار مشتریان مهارت ها اصول  و فنون ، مشتری یابی مشتری سازی ومهارت های خلاقانه مشتری یابی و مشتری سازیتکنیک های وفادارسازی مشتریانمدرسعلی خویهwww.khooyeh.comwww.alikhooyeh.blogfa.comترفندهای سازمان   ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ] نظر بدهید مباحث کاربردی بیشتر بازاریابی و کیفیت سمینارها کارگاه ها دوره های آموزشی مشاوره ها و تحقیقاتی  که به تازگی ارایه نموده ام سمینار بازاریابی و کیفیت در دانشکده تربیت مدرس - سمینار بازاریابی فروش تبلیغات و سی آر ام در اهواز- کارگاه آموزشی اسپانسرشیپ مدیریت و بازاریابی اسپانسر - مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران- در شرکت ها و موسسات سایپایدک ایده مپنا- به پخش- البرز- بیمه سامان -سازمان مدیریت و بهره وری- سازمان مدیریت صنعتی -سازمان مطالعات بهره وری- لاوین -نگار- سیمان فارس- مجلل -شرکت پگاه و ... و در  شهرهای گیلان شیراز اصفهان بندرعباس تبریز ارومیه ساری گرگان یزد سنندج و ... سمینار و کارگاه آموزشی مهارت ها و تکنیک های بازاریابی و فروش مویرگی تکنیک های مذاکره و چانه زنی فروش حرفه ای رهبری و مدیریت فروش شکار مشتریان تحقیقات بازاریابی مهندسی ارزش سرپرستی فروش چیدمان فروش تکنیک های خلاقیت و ایده یابی باازاریابی خلاق مدیریت روابط عمومی مدیریت فروشگاه تجارت بین الملل مهندسی تبلیغات مدیریت برند و برندسازی و... مباحث کاربردی بیشتر بازاریابی و کیفیت  ادامه ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ] نظر بدهید بازاریابی و فروش پارتیزانی ( چریکی) بازاریابی و فروش پارتیزانی ( چریکی) ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ] نظر بدهید کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش این کتاب با آگاهی دادن شیوه های مدیریت فروش و فروشگاه، تکنیک های فروشندگی و فروشگاه مداری و اطلاع از مهندسی فروش و شیوه های اصولی و متناسب برای چیدمان فروش می تواند موفقیت را برای فروشگاههای زنجیره ای، شبکه ای، اینترنتی و تولیدکنندگان، بنگاههای اقتصادی و خدماتی پیش بینی و تضمین کند.تهیه از انتشارات آگاه خیابان انقلاب روبروی درب اصلی دانشگاه تهران تلفن 66965804   و 66467323و 66460932    هرکدام از ما در زمان خرید و فروش وسیله، ابزار و یا حتی یک دست میز و صندلی، دست به تحقیق می زنیم و از صاحب نظران و کارشناسان دربارة آن نظر می خواهیم، اما برای گرانترین خرید و فروش در طول حیات خود یعنی واحدی از یک ساختمان، خواه "مسکونی" ، "تجاری" یا "اداری" معمولا باید چه عملیات و اموری را انجام داد؟ از چه کسانی مشورت خواست و چگونه باید این امر صورت گیرد؟ برای بازاریابی ملک و ساختمان چه باید کرد و چه اصول، تکنیک ها و روش هایی وجود دارد؟ چه نکاتی را در حین بازاریابی ملک و ساختمان باید مورد توجه قرار داد.... این کتاب می تواند به عنوان یک راهنمای خوب و منبعی معتبر برای تمامی اقشار جامعه مورد استفاده واقع شود و هر کس به نوعی در زندگی خود می تواند از این منبع استفاده لازم را داشته باشد.  تهیه از انتشارات آگاه خیابان انقلاب روبروی درب اصلی دانشگاه تهران تلفن 66965804   و 66467323و 66460932   کتابی بسیار کاربردی و مفید با دیدگاه استراتژیک به بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات کتابی که با خواندن آن هر کسی می تواند یک دید استراتژی گونه به کسب و کار خود داشته باشد ....  تهیه از انتشارات آگاه خیابان انقلاب روبروی درب اصلی دانشگاه تهران تلفن 66965804   و 66467323و 66460932  و انتشارات رسا 88834844   بررسی چگونگی بازاریابی در کشورهای پیشرفته، به ما ثابت می کند که به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم، چیزهایی که فراموش شده اند و چیزهایی فقط چشم تیزبین قادر است آنها را مشاهده کند. در این کتاب سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی از شرکت ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین تلاش شده است که شما را با تاکتیک ها و تکنیک های جدیدی آشنا کند، تا بتوانید تبلیغات برتر و موثری تری داشته باشید.  تهیه از انتشارات آگاه خیابان انقلاب روبروی درب اصلی دانشگاه تهران تلفن 66965804   و 66467323و  و 66460932 و انتشارات سیته 77501254   کتابی بسیار اساسی و حرفه ای در مورد سبک های تبلیغات و بازاریابی برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات کاری انجام دهند به ویژه برای هنرمندانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ... این کتاب به طور حرفه ای سبک های مختلف بازاریابی و تبلیغات را مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار داده است....  و انتشارات رسا 88834844     ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن انها می تواند در فرایندهای ارتباطی فروش تبلیغات و بازاریابی نقش موثری داشته باشد. به عقیده نگارندگان ان. ال. پی رویکردی منظم و کلی نگر برای درک اثربخشی ذهن هر فرد در زندگی فردی و سازمانی است و می توان با بررسی ان عوامل بازاریابی را در راستای ذهن مخاطب پیش برد. ان. ال. پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است: اعصاب و شبکه های عصبی زبان و زبان شناسی و برنامه ریزی. نگارندگان در کتاب حاضر ضمن تعریف ان. ال. پی مبحث مهندسی ذهن را با طرح موضوعاتی مانند ساختار مهندسی ذهن و ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات نقش اعصاب در تبلیغات و ضمیر خوداگاه و ناخوداگاه در تبلیغات و ارتباطات بررسی کرده اند. بخش پایانی کتاب نیز به اصول شش ماده ای تبلیغات و ارتباطات در ان. ال. پی اختصاص یافته است منبع : http://www.sapra.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=71  هیه از انتشارات آگاه خیابان انقلاب روبروی درب اصلی دانشگاه تهران تلفن 66965804   و 66467323و  و66460932 و انتشارات رسا 88834844  منابع کتاب اسرار تجارت بین الملل خویه --- ادامه       ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ] نظر بدهید راهکارهای تحقق مهندسی فروش دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای مشهد بوشهر شیراز ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد سمینار ها کارگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری کارگاه آموزشی مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی راهکارهای ارتقا برند نام و نشان تجاری سمینار مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مداری راهکارهای وفادارسازی مشتریان بندر عباس سنندج مشهد سمینار مدیریت نام و نشان تجاری اصول و تکنیک های برندسازی مهارت های ارتقا برند مشهد         دومین سمینار بزرگ  مهارت های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتریان  در بندر عباس با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی مدرس استاد خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com برخی از سرفصل های سمینار انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها تکنیک های برخورد با مشتریان تکنیک های جذب مشتریان بیشترچگونگی فروش  خدمات بیشتری به یک مشتریمعرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های بیمه آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت تکنیکهای وفادار سازی مشتریان روشهای رضایت سنجی مشتریان آسیب شناسی میزان رضایت مشتریاناهداف و ضرورت نیاز صنایع بانک و بیمه به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان CRMکانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی خدمات بانک و  بیمه کارگاه کارگروهی بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت نمایش فیلم سخنران استاد علی خویه مدرس دانشگاه مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش و....   سمینار یک روزه مدیریت روابط عمومی مهندسی تبلیغات مدرس علی خویه سرفصل های این دوره: اصول و مبانی مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات منشور مدیریت روابط عمومی  و مهندسی تبلیغات 10 تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی 10 تکنیک ارتباط و روابط عمومی  خلاق رفتار مصرف کننده در روابط عمومی و تبلیغات مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق و مهندسی تبلیغات زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang) ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در روابط عمومی و تبلیغات مهندسی ارزش در تبلیغات اصل تصویر سازی ذهنی  اصل مدلسازی در روابط عمومی اصل مدل  TOTE در روابط عمومی و تبلیغات   اصل مدل  ROLE در روابط عمومی و تبلیغات  اصل مدل متا در روابط عمومی و تبلیغات اصول پزشکی ان ال پی در روابط عمومی مهندسی رسانه در روابط عمومی و تبلیغات  اصل دی ان ای پیام ها و رسانه های تبلیغاتی  تریز و تکنیک های تریز در روابط عمومی و تبلیغات جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و.... مهندسی یک کمپین تبلیغات همراه با مورد مطالعاتی نمایش فیلم و اجرای کارگاه   ادامه تکنیک های مهندسی فروش و
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۵۵
پخش مویرگی فروش مویرگی