چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۱۱ ق.ظ
استراتژی های نوین توزیع و پخش
بسمه تعالی
استراتژی های نوین توزیع و پخش
تهیه و ارایه کننده: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
در دنیای پررقابت و پرشتاب امروزی شرکت های بزرگ و کوچک پخش و توزیع برای ادامه کسب و کار خود چه راهکارهایی را دنبال گرفته اند؟ شرکت های پخش بزرگ دنیا چه استراتژی هایی برای ماندن در تجارت های خود دارند؟ استراتژی هایی که می تواند در دوران کنونی برای شرکت های پخش و توزیع کالا کارا و اثربخش باشد چه گزینه هایی می تواند باشد؟
شرکت های پخش بزرگ دنیا چه راهکارهایی در پیش گرفته اند و در دوران کنونی چه استراتژی هایی در پیش دارند؟ انجمن پخش و توزیع آمریکا و اروپا چه راهکارهایی را برای انسجام شرکت های پخش داشته است و چگونه شرکت های پخش و توزیع در اروپا و آمریکا در اجرای سیاست های انجمن های پخش خود متحد و یکپارچه عمل می نمایند؟بزرگترین بحران ها و مسائلی که در آینده پخش پیش خواهد آمد چه مسائلی خواهد بود؟در این ارایه سعی شده است تا با تحقیقات گسترده در شرکت های پخش بزرگ و کوچک دنیا خلاصه و چکیده استراتزی های نوین پخش و توزیع ارایه گردد
انجمن شرکت های توزیع و پخش اروپا در شماره جدید اکونیوز در گزارش جدیدی اشاره به افت شدید بازار شرکت های توزیع و پخش ارایه می دهد وسعی می کند تا دلایل این بحران را روشن نماید با گسترده شدن کانال های الکترونیکی و اینترنتی و کوتاه شدن زنجیره تامین برخی از شرکت های پخش سنتی به دلیل عدم توجه به ساختارهای جدید و مدرن تجارت و کسب و کار از صحنه کنار خواهند رفت پس ضروری است که شرکت های پخش و توزیع هر روز بر دانش و تجربه مدرن خود بیفزایند و با استراتژی های نوین پخش و توزیع آشنا شوند. یکی از روش های که شرکت های پخش و توزیع چینی مانند HERF, WARO در دوران کنونی داشته اند کوچک سازی از درون بوده است این شرکت ها که زمانی در چین یکی از بزرگترین شرکت های پخش با سبد فروش بسیار وسیع بوده اند اکنون با حفظ همان سبد فروش با پرسنل کمتر و فضایی کوچکتر به کسب و کار خود ادامه می دهند این شرکت ها با استراتژی کوچک سازی لجستیک و تولید در محل، اقدام به رشد و پیشرفت مویرگی نموده است با دگرگونی واژه ها و بررسی در ادبیات فروش و پخش می توان به گفته هیلگارد این نوع فروش و توزیع را (( توزیع مورچه ای)) نامید همانطور که دیوید هیلگارد در کتاب جدیدش اشاره به ant selling می نماین و توضیح می دهد که در این سیستم توزیع و فروش مانند مورچه کانالهایی زده می شود ولی هر لانه یا محل برای خودش یک سیستم فروش و توزیع می باشد....
در ادامه ارایه و سخنرانی سعی می شود تا این استراتژی ها که از تحقیق بررسی و تحلیل و ترجمه مقالات مختلف بدست آمده است ارایه گردد. .....
سخنرانی بسیار جذاب و کاربردی
همراه بانمایش فیلم
و اجرای کارگاه
۹۰/۰۳/۲۵