کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608
چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۱۱ ق.ظ

استراتژی های نوین توزیع و پخش

بسمه تعالی استراتژی های نوین توزیع و پخش تهیه و ارایه کننده: مهندس علی خویه    www.khooyeh.com          www.alikhooyeh.blogfa.com در دنیای پررقابت و پرشتاب امروزی شرکت های بزرگ و کوچک پخش و توزیع برای ادامه کسب و کار خود چه راهکارهایی را دنبال گرفته اند؟ شرکت های پخش بزرگ دنیا چه استراتژی هایی برای ماندن در تجارت های خود دارند؟ استراتژی هایی که می تواند در دوران کنونی برای شرکت های پخش و توزیع کالا کارا و اثربخش باشد چه گزینه هایی می تواند باشد؟ شرکت های پخش بزرگ دنیا چه راهکارهایی در پیش گرفته اند و در دوران کنونی چه استراتژی هایی در پیش دارند؟ انجمن پخش و توزیع آمریکا و اروپا چه راهکارهایی را برای انسجام شرکت های پخش داشته است و چگونه شرکت های پخش و توزیع در اروپا و آمریکا در اجرای سیاست های انجمن های پخش خود متحد و یکپارچه عمل می نمایند؟بزرگترین بحران ها و مسائلی که در آینده پخش پیش خواهد آمد چه مسائلی خواهد بود؟در این ارایه سعی شده است تا با تحقیقات گسترده در شرکت های پخش بزرگ و کوچک دنیا خلاصه و چکیده استراتزی های نوین پخش و توزیع ارایه گردد انجمن شرکت های توزیع و پخش اروپا در شماره جدید اکونیوز در گزارش جدیدی اشاره به افت شدید بازار شرکت های توزیع و پخش ارایه می دهد وسعی می کند تا دلایل این بحران را روشن نماید  با گسترده شدن کانال های الکترونیکی و اینترنتی و کوتاه شدن زنجیره تامین برخی از شرکت های پخش سنتی به دلیل عدم توجه به ساختارهای جدید و مدرن تجارت و کسب و کار از صحنه کنار خواهند رفت پس ضروری است که شرکت های پخش و توزیع هر روز بر دانش و تجربه مدرن خود بیفزایند و با استراتژی های نوین پخش و توزیع آشنا شوند. یکی از روش های که شرکت های پخش و توزیع چینی مانند HERF, WARO  در دوران کنونی داشته اند کوچک سازی از درون بوده است این شرکت ها که زمانی در چین یکی از بزرگترین شرکت های پخش با سبد فروش بسیار وسیع بوده اند اکنون با حفظ همان سبد فروش با پرسنل کمتر و فضایی کوچکتر به کسب و کار خود ادامه می دهند این شرکت ها با استراتژی کوچک سازی لجستیک و تولید در محل، اقدام به رشد و پیشرفت مویرگی نموده است با دگرگونی واژه ها و بررسی در ادبیات فروش و پخش می توان به گفته هیلگارد این نوع فروش و توزیع را (( توزیع مورچه ای)) نامید همانطور که دیوید هیلگارد در کتاب جدیدش اشاره به ant selling  می نماین و توضیح می دهد که در این سیستم توزیع و فروش مانند مورچه کانالهایی زده می شود ولی هر لانه یا محل برای خودش یک سیستم فروش و توزیع می باشد....    در ادامه ارایه و سخنرانی سعی می شود تا این استراتژی ها که از تحقیق بررسی و تحلیل و ترجمه مقالات مختلف بدست آمده است ارایه گردد.  ..... سخنرانی بسیار جذاب و کاربردی همراه بانمایش فیلم و اجرای کارگاه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۲۵
پخش مویرگی فروش مویرگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی