سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰ ب.ظ
فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی
فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی
فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی
راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی
استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
توسط: علی خویه و همکاران 09122991608– 09122991608 -
مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه،
مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش برای اولین
بار در ایران با بررسی بیش از 130 شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی در ایران و
جهان
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه بازاریابی فروش و تبلیغات
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و . . .
مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها
سرمایه گذاری کل
برای نمونه یک سازمان
پیش پرداخت 20 درصد
زمان
هفته 1
هفته 2
هفته 3
هفته 4
هفته 5
هفته 6
هفته 7
هفته 8
هفته 1
فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی
1- بررسی شرایط اولیه بازار
28000000
2- تحقیقات بازاریابی
IN
3- تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده
IN
4- بررسی و آنالیز مشتریان
25000000
5- بررسی و آنالیز رقبا
15000000
6- بررسی توانمندی ها و نقاط قوت و ضعف سازمان
5000000
7- گزارش تحلیلی بازار
8000000
فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی
1- مشاوره تدوین و تعیین منابع مورد نیاز
67000000
[ ۱۳٩۳/٢/۱٧ ] [ ٧:٤٤ ب.ظ ] [ گروه بازاریابی تبلیغات و فروش khooyeh ]
نظرات (0)
راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی
استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
توسط: مهندسی علی خویه – 09122991608 - 09372991608
مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس
دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از
10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،
مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها
فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی
1- بررسی شرایط بازار
2- تحقیقات بازاریابی
3- تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده
4- بررسی مشتریان
5- بررسی رقبا
6- بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان
7- گزارش تحلیلی بازار
فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی
1- تعیین منابع مورد نیاز
2- تعیین ساختار
3- تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی
4- دکوراسیون ویترین و تابلوها
5- تجهیزات انبارداری
6- تجهیزات لجستیک
7- مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی
فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها
توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608
1- پیش فعالیت های ستادی و صفی
2- تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری
3- تدوین آیین نامه های فروش
4- اجزای آیین نامه فروش
5- آیین نامه های انضباطی و سازمانی
6- استخدام نیروهای مورد نیاز
7- آیین نامه پورسانت
8- آیین نامه هدف گذاری
9- مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور
10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف
11-آموزش نیروها
12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت
13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد
14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی
15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی
16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی
17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت
18-تهیه ملزومات ویزیتورها
19-تهیه امکانات حسابداری و مالی
20-آماده کردن انبار و امکانات انبار
21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش
22-تهیه حواله های مختلف
فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی
علی خویه مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع www.
1- تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری
2- بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت
3- گردآوری اطلاعا مشتریان
4- کنترل اعتبار مشتری
5- رسیدگی به مرجوعیان
6- شیوه های تسویه حساب
7- سیستم رضایت سنجی مشتریان
8- شاخص های وفادارسازی مشتریان
9- مهندسی فروش در شرکت های پخش
10-ارایه گزارشات فروش
11-تهیه گزارشات فروش
12-گزارشات ارزیابی
13-گزارشات مقایسه ای
14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش
15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی
16-سیستم کدگذاری مشتریان
17-بهینه سازی فروش ویرگی
18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی
19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای
20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ...
[ ۱۳٩٢/٢/٢۴ ] [ ۱:۵۳ ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]
نظرات (0)
مشاور فروش مویرگی، راه اندازی و استقرار فروش مویرگی، آموزش فروش مویرگی
مدیریت اجرایی فروش مویرگی SMBA
ام بی ای فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با
مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی
حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش
کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی دارد.
هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی
محتوای دوره:
مهندسی فروش مویرگی ومهارتهای فروش مویرگی حرفه ای (16 ساعت)
- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط
رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی در بازاریابی؛
فروش مویرگی و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی
و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی و مهندسی؛ ارتباط فروش
مویرگی و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی در این فرایند؛
سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر
مراحل هفتگانه فروش مویرگی در فرایند فروش مویرگی حرفه ای؛ فروش مویرگی
حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.
ابزارها و تکنیکهای فروش مویرگی (8ساعت)
- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB
برنامهریزی فروش مویرگی
(8 ساعت)
- تکنیکهای هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .
مدیریت روابط مشتری (CRM )
(16 ساعت)
- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی و روابط عمومی (8 ساعت)
- تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات
پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب
ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛
تصمیمات عمده در روابط عمومی.
مدیریت تیم فروش مویرگی
(8 ساعت)
- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی،
هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛
شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل
نیروهای فروش مویرگی و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین
نیروهای فروش مویرگی در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی و چگونگی
اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.
آشنایی با نویسندگان:
علی خویه............................................................www.
www.alikhooyeh.blogfa.com
o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش مویرگی و تبلیغاتo مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش مویرگی و تبلیغات[1] و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی
کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از
صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین
المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت،
فروش مویرگی ، تبلیغات و برندo سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلفo دارای بیش از چندین سال سابقه اجرایی در بخش های تولیدی،
خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروش مویرگی ندگی،
بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش مویرگی و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و
توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی
همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللیo عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات
ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC،
عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و
بازاریابی دانشگاه تهران و...
فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com
o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش مویرگی و برندo مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش مویرگی
وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی
بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...o دارای مدارک معتبر TTC, FCEo تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش مویرگی ، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغاتo دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلفo مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش مویرگی ، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com info@
09122991608 و 09372991608 khoooyehali@gmail.com www.
[1] . سبک
های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)،
مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل
خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و
مستغلات( دیدار)، مدیریت فروش مویرگی گاه، چیدمان و مهندسی فروش مویرگی
(دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش(
آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان)
[ ۱۳٩٢/٢/۱۶ ] [ ۶:۴٧ ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]
نظرات (0)
مشاور فروش مویرگی، راه اندازی و استقرار فروش مویرگی، آموزش فروش مویرگی
مدیریت اجرایی فروش مویرگی SMBA
ام بی ای فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با
مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی
حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش
کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی دارد.
هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی
محتوای دوره:
مهندسی فروش مویرگی ومهارتهای فروش مویرگی حرفه ای (16 ساعت)
- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط
رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی در بازاریابی؛
فروش مویرگی و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی
و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی و مهندسی؛ ارتباط فروش
مویرگی و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی در این فرایند؛
سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر
مراحل هفتگانه فروش مویرگی در فرایند فروش مویرگی حرفه ای؛ فروش مویرگی
حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.
ابزارها و تکنیکهای فروش مویرگی (8ساعت)
- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB
برنامهریزی فروش مویرگی
(8 ساعت)
- تکنیکهای هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .
مدیریت روابط مشتری (CRM )
(16 ساعت)
- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی و روابط عمومی (8 ساعت)
- تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات
پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب
ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛
تصمیمات عمده در روابط عمومی.
مدیریت تیم فروش مویرگی
(8 ساعت)
- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی،
هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛
شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل
نیروهای فروش مویرگی و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین
نیروهای فروش مویرگی در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی و چگونگی
اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.
آشنایی با نویسندگان:
علی خویه............................................................www.
www.alikhooyeh.blogfa.com
o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش مویرگی و تبلیغاتo مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش مویرگی و تبلیغات[1] و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی
کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از
صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین
المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت،
فروش مویرگی ، تبلیغات و برندo سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلفo دارای بیش از چندین سال سابقه اجرایی در بخش های تولیدی،
خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروش مویرگی ندگی،
بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش مویرگی و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و
توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی
همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللیo عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات
ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC،
عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و
بازاریابی دانشگاه تهران و...
فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com
o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش مویرگی و برندo مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش مویرگی
وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی
بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...o دارای مدارک معتبر TTC, FCEo تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش مویرگی ، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغاتo دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلفo مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش مویرگی ، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com info@
09122991608 و 09372991608 khoooyehali@gmail.com www.
[1] . سبک
های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)،
مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل
خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و
مستغلات( دیدار)، مدیریت فروش مویرگی گاه، چیدمان و مهندسی فروش مویرگی
(دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش(
آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان)
[ ۱۳٩٢/٢/۱۶ ] [ ۶:۴٧ ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]
نظرات (0)
مدیریت فروش مویرگی توزیع مویرگی
به نام خداوند بخشنده مهربان
مدیریت فروش مویرگی
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل
شیوه
اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش
مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی
فروش مویرگی
مولف و مترجم:
علی خویه
www.
برچسبها: مدیریت فروش مویرگی, تکنیک های فروش مویرگی, مهارت های فروش مویرگی, استراتژی های فروش مویرگی ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/٢/۱۶ ] [ ۶:۴۳ ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]
نظرات (0)
مدیریت فروش مویرگی توزیع مویرگی
به نام خداوند بخشنده مهربان
مدیریت فروش مویرگی
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل
شیوه
اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش
مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی
فروش مویرگی
مولف و مترجم:
علی خویه
www.
برچسبها: مدیریت فروش مویرگی, تکنیک های فروش مویرگی, مهارت های فروش مویرگی, استراتژی های فروش مویرگی ادامه مطلب